Infolinka 0910 906 850
1. ZÁKLADNÉ ÚDAJE A VŠEOBECNÉ POJMY
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len: „VOP“) upravujú vzťah medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kedy na jednej strane vystupuje spoločnosť:
BTC Group, s.r.o.
Bratislavská 76, 911 05 Trenčín
IČO: 363 46 560, DIČ: SK2022039866
zapísaná v OR okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka číslo 15906/R (ďalej len: „predávajúci“)
a na strane druhej kupujúci, ktorý môže byť aj spotrebiteľom (ďalej len: „kupujúci“).
Kupujúci je spotrebiteľ alebo podnikateľ.
Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá po uzatvorení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
Podnikateľ je: - osoba zapísaná v obchodnom registri
- osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
- osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia
Tovar je položka uvedená na internetovom obchode predávajúceho www.najkurenie.sk a držaná na skladoch predávajúceho k priamemu odberu kupujúceho.
Tovar zhotovený podľa osobitých požiadaviek je položka, ktorá je špeciálne objednaná od dodávateľa alebo výrobcu pre konkrétneho kupujúceho na základe špecifikácie kupujúceho, za ktorý bola predávajúcim vyžiadaná finančná záloha.
Dostupnosť tovaru uvedená na stránke internetového obchodu www.najkurenie.sk je iba informatívna a uvádzaná v pracovných dňoch. Predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť uvedených položiek.
Záručná doba na všetok tovar pokiaľ nie je uvedené inak je poskytovaná záruka 24 mesiacov. V prípade, že je uvádzaná dlhšia záručná doba ako 24 mesiacov, kupujúci si túto záruku uplatňuje u výrobcu prípadne u tretej osoby, ktorá je určená výrobcom.
Kupujúci podaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok a podmienky objednávaných služieb a že s nimi súhlasí, a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky.
Kupujúci zároveň potvrdzuje, že si je vedomý, že mu kúpou produktov, ktoré sú v obchodnej ponuke predávajúceho, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných lôg či partnerov predávajúceho, výrobcu alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitou zmluvou dohodnuté inak.
Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi.
Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené týmito VOP ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi.
V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi VOP a individuálnou zmluvou, má prednosť text zmluvy.
2. BEZPEČNOSŤ A OCHRANA INFORMÁCIÍ
Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe a pod. s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru.
Predávajúci postupuje tak, aby subjekt údajov neutrpel ujmu na svojich právach, najmä na práve na zachovanie ľudskej dôstojnosti, a tiež dbá na ochranu pred neoprávneným zasahovaním do súkromného a osobného života subjektu.
Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté dobrovoľne kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia objednávky, sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonmi č. 122/2013 Z.z., o ochrane osobných údajov, v platnom a účinnom znení.
Kupujúci dáva odoslaním objednávky predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie osobných údajov podľa § 11 zákona č. 122/2013 Z.z. na účely jednoznačnej identifikácie osoby kupujúceho a zároveň na účely splnenia predmetu uzatváranej kúpnej zmluvy, a to až do doby jeho písomného odvolania zaslaného na adresu predávajúceho.
Za písomné vyjadrenie sa v tomto prípade považuje aj forma elektronická tj. e-mail.
Kupujúci má právo na prístup k svojím osobným údajom a právo na ich opravu, úpravu alebo odstránenie.
3. PREVÁDZKOVÁ DOBA
Objednávky a reklamácie sú prijímané elektronickou formou (e-mail, formulár internetového obchodu www.najkurenie.sk) alebo osobne v priestoroch firmy a to v čase uvedenom ako otváracia doba na internetových stránkach www.najkurenie.sk.
Na týchto stránkach sú zároveň uvádzané všetky zmeny prevádzkovej doby, počas ktorých nie je možné objednávky alebo reklamácie prijímať.
4. CENY, ZĽAVY, ŠPECIÁLNE PONUKY
Všetky ceny a zľavy uvádzané na internetovom obchode www.najkurenie.sk sú platné iba pri objednávke prostredníctvom internetového formulára.
Pri priamom nákupe v priestoroch firmy bez predchádzajúcej objednávky prostredníctvom internetového formulára môžu byť ceny vyššie.
Všetky ceny sú po potvrdení objednávky zmluvné. Na stránkach internetového obchodu sú vždy aktuálne a platné ceny.
Ceny sú konečné, tzn. sú uvedené vrátane DPH.
V týchto cenách nie sú zarátané dodatočné poplatky a služby napr. poplatok za sprostredkovanie dopravy, inštalácia zariadenia, revízia zariadenia a pod.
Akciové ceny a zľavy platia iba za podmienok stanovených predajcom, napr. zakúpenie určitého množstva/druhu tovaru, zakúpenie zvýhodneného kompletu/sady.
Kombinovanie rôznych zliav je možné iba do maximálnej hranice, ktorá je pre každý produkt stanovená predávajúcim individuálne a ohľadom na výšku nákupnej ceny tovaru od výrobcu.
Kupujúci tak pri kombinácii rôznych zliav nemusí získať celkovú zľavu ako súčet všetkých použitých zliav, ale bude mu ponúknutý tovar za najnižšiu možnú predajnú cenu a je slobodnou vôľou kupujúceho, či takúto ponuku prijme. Po odoslaní objednávky je však toto rozhodnutie konečné a kupujúci si nemôže nárokovať dodatočné zníženie ceny.
5. UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
Kupujúci vždy objednáva tovar za cenu platnú v čase podania objednávky, za túto cenu kupujúci tovar aj obdrží.
Predávajúci si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu na diaľku v prípade, ak celková cena kupovaného tovaru na základe objednávky presahuje sumu 3.000,- Eur. V prípade, ak kupujúci mieni kúpiť tovar v hodnote vyššej ako 3.000,- Eur, predávajúci s ním uzatvorí riadnu kúpnu zmluvu osobne vo svojej prevádzke alebo na inom vhodnom mieste. Tento postup sa primerane uplatní aj v prípade opakujúcich sa objednávok toho istého kupujúceho.
Kupujúci má možnosť pred vykonaním objednávky sa oboznámiť s celkovou cenou vrátane DPH a všetkými ďalšími poplatkami ako aj cenami za dodatočne objednané služby ako napr. doprava tovaru na zadanú adresu a pod.. Táto cena bude uvedená v objednávke ako aj v e-mailovej správe potvrdzujúcej prijatie objednávky.
Kupujúci má možnosť pred vykonaním objednávky oboznámiť sa so skutočnosťou, po akú dobu zostáva ponuka alebo cena v platnosti, aká bude dodacia lehota aj aké kroky je potrebné vykonať pri preberaní tovaru.
Podmienkou platnosti objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých, registračných formulárov požadované údaje a informácie. Každá objednávka musí obsahovať meno a priezvisko kupujúceho, kontaktnú osobu, fakturačnú a dodaciu adresu, telefónne číslo, (IČO, DIČ, IČ DPH v prípade podnikateľov), objednávací kód tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, spôsob úhrady, spôsob prevzatia tovaru.
Predávajúci vybavuje objednávky v poradí, a akom prichádzajú.
Záväzným akceptovaním objednávky predávajúcim je telefonické alebo e-mailové potvrdenie predávajúceho kupujúcemu o akceptovaní objednávky po prijatí objednávky a uhradení zálohovej alebo úplnej platby ak bola požadovaná predávajúcim. Automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho sa nepovažuje za akceptovanie prijatej objednávky.
Predávajúci je oprávnený v prípade objednávky tovaru podľa osobitých požiadaviek kupujúceho, vyžiadať od kupujúceho zálohu v dohodnutej výške (10% - 100%) podľa druhu tovaru.
Kupujúci poskytnutím zálohy vyjadruje neodvolateľný súhlas predávajúcemu, že tovar, za ktorý bola poskytnutá záloha nespadá do okruhu definovaných v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov predpisov a teda kupujúci nemôže odstúpiť od uzavretej zmluvy.
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku v deň odoslania objednávky predávajúcemu.
Objednávku je možné stornovať iba písomnou formou prostredníctvom e-mailu. Potvrdenie stornovania objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu písomnou formou prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
Predávajúci si v týchto podmienkach dohodol zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny objednávky + storno poplatok 10 €, ak zrušenie objednávky kupujúcim nastane neskoršie ako 24 hodín po prijatí objednávky.
Predávajúci si vyhradzuje právo:
- na neakceptovanie objednávky kupujúceho v prípade, že kupujúci má voči predávajúcemu neuhradené záväzky po lehote splatnosti.
- pozastaviť vybavovanie objednávky kupujúceho v prípade, že kupujúci má voči predávajúcemu neuhradené záväzky do doby vyrovnania týchto záväzkov.
6. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Odstúpenie zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ
V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z.z.) máte právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy ste povinní nám oznámiť svoje rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením prostredníctvom e-mailu na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Na tento účel použite prosím vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy, ktorý je možné stiahnuť na odkaze uvedenom na konci týchto obchodných podmienok.
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy najneskôr v posledný deň tejto lehoty.
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime celkovú cenu tovaru vrátane ceny dopravy, dodania resp. poštovného a iných nákladov a poplatkov, ktoré ste zaplatili. Cenu dopravy za vrátanie tovaru po odstúpení od zmluvy znášate podľa § 10 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z.z. vy.
Nie sme povinní uhradiť Vám dodatočné náklady, ak ste si výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší nami ponúkaný bežný spôsob doručenia. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré ste si zvolili a nákladmi na najlacnejší nami ponúkaný bežný spôsob doručenia. Okrem prípadov, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmlúv ak :
Ako postupovať pri vrátení tovaru:
Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy.
Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy a ich výška je určená Vami zvoleným dopravcom .
Ak ste požiadali o začatie poskytovania služieb počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenia do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy. Cena za skutočne poskytnuté plnenia môže byť započítaná s Vami poskytnutou zálohou.
Podmienky vrátenia tovaru:
Tovar musí kupujúci vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý a ak je to možné vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal.
Upozorňujeme, že zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci vrátenú kúpnu cenu znížiť o tomu odpovedajúcu čiastku (v súlade s § 458 ods. 1 obč. z.).
Peniaze za vrátený tovar budú kupujúcemu spotrebiteľovi vrátenédo 14 dní od prijatia odstúpenia od zmluvy predávajúcim.
Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť s ním súvisiace poskytnuté darčeky. V prípade, že tieto veci nebudú vrátené späť, bude táto činnosť chápaná ako bezdôvodné obohatenie kupujúceho.
Tovar zasielajte na adresu:
BTC Group, s.r.o.
Bratislavská 76
911 05 Trenčín
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorý je podnikateľ
V prípade, že kupujúci je podnikateľ, môže byť kupujúcemu ponúknuté náhradné odstúpenie od kúpnej zmluvy v závislosti na stave vráteného tovaru. Stav tovaru je zhodnotený predávajúcim. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady. Pri vystavení dobropisu môže byť po kupujúcom vyžadovaný občiansky preukaz za účelom ochrany vlastníckych práv kupujúceho. Predložením OP kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov podľa bodu 2. (v zmysle § 3 zákona 428/2002 Z.z., O ochrane osobných údajov).
7. PLATBY A PLATOBNÉ PODMIENKY
Predávajúci akceptuje nasledujúce platobné podmienky a spôsoby platby:
- platba v hotovosti do 5 000 € pri prevzatí tovaru osobne na výdajnom mieste
- platba vopred bankovým prevodom
- platba cez internetové rozhranie banky (platobnou kartou on-line)
- platba na faktúru (len pri splnení podmienok určených predávajúcim)
Tovar vždy zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na tovare prechádza prevzatím tovaru na kupujúceho.
Ak je pri tovare uvedená poznámka DOPRAVA ZDARMA bude kupujúcemu z faktúry odpočítaná cena za dopravu tohto tovaru.
Táto ponuka sa však vzťahuje iba na tovar takto označený. Za ostatný tovar z danej objednávky sa pri určení spôsobu dopravy, miesta určenia a celkovej ceny objednávky vždy vygeneruje cena za dopravu.
8. DODACIE PODMIENKY A PREVZATIE TOVARU
Spôsob dodania tovaru, povinnosti kupujúceho pri preberaní tovaru
Tovar je predávaný na základe vystavených vzoriek, fotodokumentácie, katalógov, typových listov a vzorkovníkov poskytnutých výrobcom a umiestnených na internetovom obchode www.najkurenie.sk
Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach predávajúceho a údaje umiestnené na internetovom obchode www.najkurenie.sk ako farba, rozmery, váha atď. sú údajmi prevzatými z prospektov a dokumentov výrobcu a môžu vzhľadom k technickému charakteru tovaru podliehať zmenám za účelom inovácii v produktovej ponuke výrobcu.
Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním kupujúcemu alebo odovzdaním tovaru na prepravu prvému prepravcovi alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
Osobný odber – tovar môže prevziať iba kupujúci alebo ním poverená osoba. Táto osoba sa musí identifikovať a preukázať platným občianskym preukazom alebo platným cestovným pasom.
V prípade, že tovar bude za kupujúceho preberať poverená osoba, musí kupujúci na túto skutočnosť predávajúceho vopred upozorniť.
Zasielanie prepravnou službou – tovar je možné kupujúcemu zaslať pomocou prepravnej spoločnosti na kupujúcim uvedenú adresu. Ide o dodatočnú službu vykonávanú treťou stranou – prepravcom, ktorej objednávku u prepravcu sprostredkováva predávajúci na základe objednania takejto služby kupujúcim.
Tovar je bežne doručovaný kamkoľvek do SR do 2 pracovných dní a do ČR do 4 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia tovaru prepravcom. Cena prepravy sa riadi podľa cenníka aktuálneho v deň objednávky. Cena dopravy je uvedená na stránkach predávajúceho www.najkurenie.sk.
Ak prepravca dopraví tovar kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí kupujúci, a to najmä náklady na opakované dodanie tovaru na miesto určenia v kúpnej zmluve.
Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov/paliet, neporušenosť krabice a obalového materiálu) podľa priloženého prepravného listu.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že je zásielka poškodená.
Pokiaľ takúto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., spísať s dopravcom škodný protokol a zaslať ho neodkladne na email predávajúceho.
Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.
Dodacia lehota a expedícia tovaru
Expedícia objednaného tovaru prebieha štandardne:
Balíkové zásielky:
- do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky pri položkách, ktoré sú k dispozícii na expedičnom sklade predávajúceho (uvedené na internetovom obchode ako „ihneď k odberu“)
- do 3 pracovných dní od naskladnenia na expedičný sklad pri položkách, ktoré je nutné objednať u výrobcu/dodávateľa alebo prevziať z externého skladu (uvedené na internetovom obchode ako „dostupné do x dní“ alebo „skladom“)
Paletové zásielky:
- do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky pri položkách, ktoré sú k dispozícii na expedičnom sklade predávajúceho (uvedené na internetovom obchode ako „ihneď k odberu“)
- do 3 pracovných dní od naskladnenia na expedičný sklad pri položkách, ktoré je nutné objednať u výrobcu/dodávateľa alebo prevziať z externého skladu (uvedené na internetovom obchode ako „dostupné do x dní“ alebo „skladom“)
Kupujúci pri objednaní tovaru prostredníctvom internetového obchodu v objednávkovom formulári uvádza, či požaduje dodanie tovaru iba ako kompletnú objednávku alebo nie. V prípade, že zvolí „dodať iba kompletnú objednávku“, bude tovar z objednávky kupujúceho expedovaný až po naskladaní všetkých položiek, expedícia tak bude zrealizovaná podľa dostupnosti tovaru s najdlhšou dodacou lehotou.
V prípade, že nezvolí túto možnosť, budú položky z tejto objednávky kupujúceho expedované jednotlivo na základe zváženia predávajúceho, expedícia tak môže byť realizovaná viacerými dodávkami.
Túto možnosť volí kupujúci dobrovoľne a svojou voľbou súhlasí so skutočnosťami, ktoré túto voľbu sprevádzajú. Ako napr. dodanie vo viacerých zásielkach, dlhšia doba dodanie u zásielok s okamžitou skladovou dostupnosťou a pod.
9. ZÁRUČNÉ PODMIENKY A REKLAMÁCIA TOVARU
Záručné podmienky a reklamácie na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho, záručnými podmienkami uvedenými v záručnom liste tovaru/ v návode na použitie a platnými právnymi predpismi SR.
10. ZÁVEREČNÉ USTANOVANIA A DODATKY
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 8.8.2016 a rušia všetky predchádzajúce znenia VOP.
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť VOP bez predchádzajúceho upozornenia.
Dozorný orgán:
Inšpektorát SOI so sídlom v Trenčíne pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
tel. č.: 032/6400109
fax č.: 032/6400108
FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
© 2015 BTC GROUP, s.r.o. - Trenčín | Tvorba web stránok a e-shopov od EDMAX, s.r.o.